Silniční vozidla

Tatra 813 4×4 jako tahač přívěsů

Další již déle nabízenou stavebnicí p. Štěpničky je Tatra 813 4×4, kdy u ní došlo k malé inovaci, neboť je již v nabídce dutá kabina.

Tak jsem neváhal a pustil se hned do stavby.

Sestavil jsem nejdřív kabinu, je to jednoduché. Odlitek spodní části s interiérem stačí doplnit vytvarovanou okenní partií z leptu a celé to slepit.

Přilepit ještě zrcátka a nasadit odlitek střechy.

A vytvarovat a přilepit stupačky.

Zkompletoval jsem podvozek, zadní nápravu osadil koly, přední upravil na natáčecí. A z evergeentyčky vyrobil torzní tyče.

Na zkoušku jsem sesadil podvozek, rám a kabinu.

Na korbu jsem zespodu přilepil schránky a zadní blatníky.

Ještě na pravou stranu rámu nádrž a ke kabině částečné blatníky.

Polotovary tatrovky jsem „poslal“ do lakovny.

Pak jsem ji jen zkompletoval, zasklil kabinu, doplnil „espézetky“, natřel detaily…

…a úplně nakonec zapřáhl i podvalník.

3 komentáře: „Tatra 813 4×4 jako tahač přívěsů

  • Opět nádhera! Fascinují mě ty natáčecí přední kola. Mimochodem jsou pohyblivá i po nástřiku? Nezalepí je barva? A proč jste lepil ty bedny na korbu před nástřikem, nebylo lepší je nastříkat samostatně a pak vlepit? Nechci rýpat, ale od vás jsem zvyklý i na vylepšení v interiéru kabiny a tentokrát nic, žádný řidič… Ale stejně je to nádherná práce, smekám.

  • Fanda TT: Díky za pochvalu. Kola jsou pohyblivá i po nástřiku, protože jsou dostatečně volně otočná před nástřikem, tak se nestačí zalepit. Jo vylepšení do interiéru, tohle auto nebylo pro mne, ta vylepšení si dělám pouze pro sebe. A ty bedny? Nejdou stříkat samostatně, protože jsou nedílnou součástí té korby.

  • Díky za vysvětlení. Bedny: Já si nevšiml prvního obrázku, z něj je to jasné. 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..