Podvalník Transporta P-50: 2x a pokaždé jinak

Stavebnici tohoto podvalníku lze získat opět z nabídky různých ryze českých vozidel od p. Štěpničky na pražské burze nebo na internetu.

Opět se jedná o resinovou stavebnici, která se v jeho nabídce nachází delší dobu. Samostatné díly jsem zase začistil od nálitků. Nově je také možno sehnat nástavbu jako lept, což bude pospáno níže.

Na horní plošinu podvalníku  přijdou umístit nájezdy.

Dále přišla na řadu úprava přední otočné nápravy, tento díl je připraven k pevnému nalepení zespodu k plošině, takže jsem díl upravil, aby byl alespoň natáčecí. Ještě také upravit řídící oj, aby byla sklopná.

Vše je připraveno k nastříkání, všechny díly jsem navlékl na párátka a postupně nastříkal.

Potom jsem jednotlivá kolečka přilepil ke spodní části podvalníku.  Už stačí jen naložit vhodným mechanismem nebo vojenskou technikou.

A nyní je na řadě tato stavebnice podruhé, tentokrát jako přepracovaná. Zde je ložná plocha podvalníku a oj vytvořena z leptu.

Takže stačí vyjmout z planžety, vytvarovat a sletovat.

Potom  začít osazovat  resinovými díly, které jsem ale předtím začistil

Opět jsem přední podvozek trochu rozpohyboval…sklápěcí oj

… podvozek natáčecí

Zase do „lakovny“.

Doplnit výstražné plochy.

…a zapřáhnout za tahač – třeba T 813 4×4.

Stavebnici můžete zakoupit na e-shopu MojeTT.cz >>>

2 komentáře: „Podvalník Transporta P-50: 2x a pokaždé jinak

  • 3. 5. 2013 (21:02)
    Trvalý odkaz

    pěkný ale nechtěl bych dělat 😉

  • 30. 5. 2013 (14:39)
    Trvalý odkaz

    Možná znalci budou vědět – co všechno se na takovém podvalníku vozilo/vozí? Viděl jsem nějaký podvalník za Tatrou 815 a na podvalníku bylo BVP, tak jestli je to ten samý typ, čili vhodný doplňěk k BVP SDV?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..