Pro oficiální obchodní podmínky a reklamační řád přejděte na stránku obchodních podmínek.

Objednávky

Zboží můžete objednávat přes eshop, mailem, telefonem nebo osobně. Vámi objednané položky a množství si včetně cen a nákladů na dopravu společně potvrdíme a domluvíme se na datu a způsobu dodání. Do objednávky můžete vložit dodatečné poznámky – například ohledně osobního převzetí, způsobu platby nebo způsobu doručení, nebo pokud si přejete dodat zboží na části (zboží skladem doručit ihned a zbytek později).

Na naší adrese se nenachází kamenný obchod, ani zde není možno zboží bez předchozí dohody vyzvedávat.

Komunikace s námi i s Vámi

Většinu komunikace preferujeme e-mailem, na telefonu bohužel moc nejsme z důvodu jiných povinností. Pokud se nám nemůžete dovolat, neznamená to, že s Vámi nechceme mluvit, ale že zrovna nemůžeme odpovídat. V takovém případě uděláte nejlépe, pokud nám napíšete e-mailem krátkou zprávu „volal jsem já kvůli tomu a tomu, prosím o kontakt mailem/telefonem (a případně kdy)“ nebo to samé SMSkou.

Na objednávky odpovídáme na uvedenou e-mailovou adresu, snažíme se běžně reagovat do 24 hodin. Pokud vyžadujete kontakt telefonem, zmiňte toto, prosíme, v detailu objednávky.

Dostupnost zboží

Zboží, které je skladem, odesíláme většinou jednou týdně (obvykle pátek nebo sobota) Českou poštou, která doručuje po ČR většinou následující pracovní den. V případě odesílání přes Zásilkovnu odesíláme také většinou jednou týdně. Zásilkovna doručuje dle zkušenosti v rozmezí 1-3 dny na vybranou pobočku, kde si zboží vyzvednete.

V případě, že zboží není skladem, trvá dodání až 8 týdnů, ale většinou rychleji. Objednávky preferujeme doručovat v celku, takže čekáme až dorazí všechno zboží, které není skladem. Pokud si přejete obdržet část objednávky dříve, kontaktujte nás. Pokud něco nezvládneme doručit, ozveme se a domluvíme se na dalším postupu.

Platba + doprava

Platit je možné pro české a slovenské zákazníky převodem předem na účet Fio Banky, takže ani zákazníci ze Slovenska neplatí žádné poplatky navíc – převod je stojí jako převod do jakékoliv slovenské banky. Zahraniční zákazníci mohou platit rovněž převodem na náš účet v ČR, nebo přes PayPal (platbou ze svého PayPal účtu na náš – nelze platit přímou platbou kartou). Zboží odesíláme co nejdříve po připsání částky na účet. Nepřijímáme žádné dlouhodobé „zálohy za vzduch“ – platíte předem, až když máme vše zboží z Vaší objednávky skladem. Zálohu můžeme žádat jen v případně nezvykle velkých objednávek nebo výroby zboží na zakázku.

Dopravné se kalkuluje už při objednávání v eshopu, nebo Vám ho rádi sdělíme po emailu nebo telefonu v případě objednávek uskutečněných těmito kanály. Uvedené ceny platí pro platbu předem (s dobírkou v zárovce),

  • osobní převzetí – zdarma (možná pouze platba předem na účet a poté odběr zaplaceného zboží)
  • zásilky po ČR Českou Poštou – 50 Kc (doporučená zásilka, s dobírkou 145 Kč)
  • zásilky po ČR kurýrem DPD na adresu – 100 Kč (s dobírkou 125 Kč)
  • zásilky po ČR na pobočky Zásilkovna – 60 Kč (s dobírkou 85 Kc)
  • zásilky na Slovensko Slovenskou Poštou – 125 Kč (s dobírkou 150 Kč)
  • zásilky na Slovensko na pobočky Zásilkovna100 Kč (s dobírkou 125 Kč)
  • zásilky na Slovensko kurýrem na Vaší adresu – 125 Kč (pouze platba předem)
  • ostatní země (EU i mimo EU) – 200 Kč (Česká pošta a její zahraniční partneři, pouze platba předem)

DOPRAVA ZDARMA při platbě předem na účet při nákupu nad:

  • ČR – nad 2500 Kč
  • SK – nad 3000 Kč
  • EU + ostatní země – nad 5000 Kč

Pro dopravné nezáleží na hmotnosti zásilky. Cenu víte vždy předem. Při zasílání Zásilkovnou musíte zvolit doručovací pobočku v okně zadávání osobních údajů!

Česká Pošta doručuje běžně do druhého pracovního dne, Zásilkovna 1-3 dny vč. doručení kurýrem. Nemusíte ale čekat na pošťáka nebo stát fronty na poště, zásilku si vyzvednete kdykoliv a v klidu.

Reklamace

Pokud budete chtít cokoliv reklamovat, doporučujeme se nejdříve s námi spojit, určitě se bude dát spousta věcí vyřešit jednoduše. Máte samozřejmě právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od obdržení zboží bez udání důvodů (v takovém případě se vrací částka za zboží + dopravu k Vám, částka za dopravu zpět k nám se neproplácí). Dále běží běžná dvouletá záruka. Záruka se nevztahuje na nesprávné použití – předpokládáme, že víte, co kupujete a že s tím umíte pracovat, když jste modeláři 🙂 Jako příklad nelze uplatnit upadnutí části leptaného dílu, pokud jste ho v drážce přehnuli třikrát tam a zpátky a on upadl – na takové ohyby samozřejmě není materiál stavěný a měli byste to vědět – v takovém případě se nejedná o vadu materiálu ani výrobní vadu, ale o jasné nesprávné použití.

Důležité informace

Pozornost věnujte správnému skladování produktů. Plechy skladujte tak, aby nedošlo k jejich prohnutí. Stejně tak další podobné produkty, u kterých hrozí deformace tvaru. Obtiskové papíry skladujte tak, aby nedošlo k porušení laku na horní vrstvě . K porušení může dojít například poškrábáním o ostré předměty (obtisk se dotýká leptu lakovanou stranou) nebo přilepením obtisků k sobě navzájem (pokud je skladujete lakovanými stranami k sobě). Zároveň by neměl být obtiskový papír skladován se znečišťujícími materiály, aby nedošlo k usazení malých částic prachu v laku (například skladování obtisku lakovanou vrstvou směrem ke kartonu řezanému laserem).

Pokud Vám dorazí zásilka poškozená, máte právo reklamovat (ne)kvalitu dodání u Pošty. Rozhodně i pro další postup je lepší s poštou sepsat reklamaci ihned a poté nás kontaktovat, abychom domluvili další postup. Ke zdárnému vyřešení je potřeba Vaše součinnost!

Veškeré zboží, které zde nabízíme, je modelářským materiálem. Nejedná se o hračky a k jeho používání jsou nutné speciální znalosti, zkušenosti a nástroje. Objednávejte zboží pouze v případě, že jste si jisti, že rozumíte použití produktů.

Pro dodání objednávek do vánoc objednávejte zboží skladem, případně se dotažte na dostupnost. Skrýt